Canım ben hep öncelikle sağlıklı olmasını istedim ama içinden de sürekli kız olsun diye dua ettim. Buraya foto attım 9 kişi bana yorum yaptı ve hepsi erkek dedi. %109 dediler, kesin dediler, bariz belli dediler. İçimden büyük bir hayal kırıklığı yaşadım, hamile olduğuma mutlu olduğum kadar hayal kırıklığıma üzüldüm. 1 hafta sonra doktora gittim kesin kız artık değişmez %100 diyorum dedi. Boşuna 1 hafta üzülmüşüm. O yüzden buradaki yorumlara çok kendini kaptırmanı istemem.