zelihayuksekben evime çok yakın diye tercih ediyodum açıkcası. Yürüme mesafesi oyüzden işime geliyordu. Eşim beğenmiyordu pek çünkü ultrosonlarımız beş dakika bile sürmüyordu boyunu kilosunu söylüyodu kalkıyodum. Ama ona boşver işte eve yakın hastane temiz vs. Oyüzden umursamıyodum. Aklıma takılıyordu ama bişey olmaz diyodum e bide ilk gebeliğim tecrübesizim bi doktor nasıl olmalı onu dahi bilmiyorum. Benim idrar yolu enfeksiyonum çıktı ve bana iğne verdi. Bende iğneleri olmaya sağlık ocağına gittim hekimin dediği direk sen gebesin ben bu iğneyi yapmam bu sorumluluğu alamam ben şok oldum sorumluluk almayacak kadar ciddi ne olabilir dedim. Sonra asyaya gittim vurulmaya oda evime yakın maksat sadece iğne vurulup hemen eve geçmek hemşire ilaca baktı sonra yanındakine gösterdi eminmisiniz yapalım mı dedi tabi ben gene şok ay yok yapmayın dedim çok korktum orda baya konuştum o hemşirelerle ve yaptırmadım. Hemen doktor arayışına girdim. Daha sonra birkaç kişi başarı hastanesi selime hanımı tavsiye ettiler. Ben ilk defa gittim o hastaneye tabi. İçeri girince bi kötü oldum çok kalabalıktı küçüktü ama temiz onda sıkıntı yok ama aşırı kalabalıktan bunaldım e bide küçük neyse gelmişken muayene olayım dedim doktor aklımda kalmasın diye. Girdim doktor elini ayağını omurilik kemiğini beyninde ki kemik yapısını kordonunu başını gözünü kolunu bacağını plesentasını hatta suyunu bile gösterdi. Okadar güzel inceledi ki bebeği soru soracak fırsatım kalmadı ki ben şok oldum Ayşe hanım kilosunu ve boyunu söylüyodu sadece. İlk defa ayrıntılı inceledim bebeğimi ve verdiği ultrason resmi harika herşeyi belli Ayşe hanımın verdiklerini göstersem hani bebek dersiniz o derece 😃 çıktıktan sonra eşim dedi biz boş boş gidiyormuşuz o doktora meğer. Bebeğin herşeyimi öğretti bize. Çok beğendim Yani avrasyadan çıktığım için üzüldüm çünkü hastane temiz ve büyük ferah. Ben dar basık alanlarda duramıyorum en büyük artısı oydu benim için ama maalesef bıraktım. Şimdilik devam edeceğim selime hanıma aksi bi durum görmediğim sürece. Ki daha hastanenin odaları vs. İncelemem lazım basık alanlarda dar alanlarda nefes darlığı yaşıyorum inşallah değişmez çünkü doktoru beğendim. Baaayaaa uzun oldu işim yoktu ayrıntılı ayrıntılı anlattım. 🤣 he birde ilk başlarda benim düşük riskim vardı sürekli kanamalarla acile gidiyordum Ayşe hanım bunu biliyordu meğer bütün hastalarda numarası var acil durumlarda irtibattalarmış ben o kadar geceleri acile gittim kaç kez serum iğne yedim bir kere demedi bana yaz haber ver numaramı al vs. Bu da eksi puan benim için. Demekki her hastaya aynı muamele yok bu hoş bi durum değil.