Herkese merhaba,
Doğumum Temmuz’da olacak, 2 tane gecelik alacağım 2side elbiseli. Şunu merak ediyorum, doğumdan sonra direkt (sezaryen, normal farketmez) aldığımız gecelikleri mi giyiyoruz? Kan vs bulaşma durumu var mı? Mesela normal doğuracaksak sancı çekerken hastane önlüğü mü oluyor üstümüzde?
Yani aslında beğendiğim gecelikler kan vs olsa üzüleceğim türden, doğumdan hemen sonra için daha basic bir şey mi almak gerek? Sonradan fotoğraf vs için üst mü değiştiriliyor? Deneyimleriniz neler bu konu hakkında acaba, kafam çok karıştı 😅