Afrodid Merhaba cici anne adayları. 8 haftalık gebeyim. Diyetisyenim bana ekstra oral damla d3 vitamini ve multivitamin verdi. Hastanede verdikleri multivitamin dozu eksik kalıyormuş. Sizlerden kullanan var mı?
sumeyyeee_ Afrodid bizde 8+4 olduk. Folik asitim bittikten sonra doktorum vitamin verdi hepsini karşılıyormuş. Rediful kullanıyorum şu an☺️
turkuaz_ Bende 8 haftayım vermedi doktorum . Zaten ilaca karşı bi doltor olduğu için bilmiyorum vericekmi .
turkuaz_ Mutlulukkk ben memnunum. Çok iyi çok acil olmadıkça ilaç vs istemıyor. Mesela bulantı ılacı istedim vermedi daha kötüler var dedi kusmaktan korkma birer lokma ye gerekırse dedi