4 hafta önce verdiğim idrar ara idrardı ve lökosit 28 çıkmıştı. Bugün verdiğim idrar ara değil tam olacak dendi 144 çıktı. Munurol kullanmıştım akıntım da o zaman a göre az ama anlamadım. Böyle olan var mı? İlaç dışında doktorunuzun önerdiği şeyler oldu mu?