bende kararsız kalmıştım ama birçok kişi ilk fotoğraftaki büyüyen beşiği övdü. bende ondan alıcm ama ikinci el. fıyatları abartı yüksek bence. zaten anne yanı beşiği uzun sure kullanamazsınız ve ilk aylar birçok bebek orda yatmayı reddediyormuş. oyuzden önerim büyüyen beşik