Kızlarrrr , benim göğüs ucum çok olmadığı için bebek tutamadı emmek istemedi hemşire de silikon göğüs ucu al dedi 12 gündür kullanıyorum. Çok çok rahatıma geldi 🙊 ne yara ne bişey. İlk gün zorladığım için hemen göğsüm yara olmuştu ama bu resmen kurtardı beni. Bebekde sadece bununla emiyor arada aç olunca bilerek vermiyorum normal emsin diye kesinlikle ememiyor. Bunu kullanıp pişman olan var mı ileriye dönük.. şuanlık çok rahat ama ilerisi nasıl olur bilmiyorum