miray1995 Merhaba ❤️ erken doğum riski ile hastaneye yatıp, doğum durdurucu, gerginlik ve kasılma azaltıcı tedavi görenler var mı aranızda? Bu tedavi ile ne kadar erteleyebildiniz doğumu yanıtlarsanız sevinirim 🙏🏻
bsr0101 miray1995 canım benim 20.haftadan beri erken doğum riskim var ondan öncede düşük riskinden dolayı hastanede yattım hep yatarak geçiriyorum iğne fitil ve ilaç kullanıyorum fitil hem progestan hemde kasılma için endol fitil kullanıyorum makattan 34’e girdim şuan inşallah vaktinde zamanında kucağımıza alırız 🤲
en_guzel_emanetlerim miray1995 kızımda 31 hafta 5 günlükken yatışım yapıldı 2 cm açıklık ve sık kasılma şikayetiyle nidilat nidicard bide serumlarla sancı dursun açılma ilerlemesin diye ciğer geliştirici iğnede yapıldı 2 doz çok şükür vaktine kadar doğum olmadı 39+6da doğum yaptım kızıma şimdi ikinci bebeğime oğluma hamileyim yine erken doğum riskim var oğlumda da kanamam oluyor suyum geldi biraz daha çok erken 24 haftalık 4 hafta sonra ciğer geliştirici yapılacak eğer o zamana kadar bi sıkıntı olmazda
miray1995 bsr0101 ben de 28. haftadan beri riskle yaşıyorum dün yatış verildi bi gün içinde iğneler serumlar bi sürü tedavi gördüm. Karnımdaki o hafif ağrı ve gerginlik geçmedi işe yaramadı mı acaba diye düşünüyorum
miray1995 bsr0101 29+4 teyim inşallah ben de görürüm o haftaları. Geçmiş olsun sağlıkla kavuşun inşallah ♥️
miray1995 en_guzel_emanetlerim inşallah bir sıkıntı yaşamazsınız. İlk doğumum sezaryendi normal doğuma pek uygun değil vücut yapım o yüzden kanama açılma tarzı şeyler yaşamadım. Zaten ilk doğumu erken olanların ikinci doğumu da %15 oranında erken doğumla sonuçlanırmış. Benim bebeğim de inşallah vaktini doldurur akciğer gelişim iğnesi falan da yapıldı ama daha çok küçük tabi içeride ne kadar durursa o kadar iyi olacak ikimiz için de