Alyaa18 39 +2 yim daha gelmiyor ikinci dogum ilki normaldi bunuda bekliyoruz doktorlar kac hafataya kadar bekliyor çoğunlukla 41 mi yoksa 42 mi?
Buuuuuurcuuuuuuuuu Alyaa18 selam canim 37+4 teyiz bizde 40+0 da alırım bebeği dedi doktorumuz beklemem 41 42 ye kadar dedi
merve_sayar Alyaa18 bana gittiğim hastanedeki 3 doktor da ilk doğum da 41 e kadar bekliyoruz demişti bana
Alyaa18 Buuuuuurcuuuuuuuuu hepsi farklimi yapıyor doktorlarin bazisi 41 e kadar bekliyor ilk dogumunmu