Ben de 37+2 yim karnım aşırı büyümedi ama memnunum ben boyum uzun diye herhalde 😊 ayrıca bebişinizden ayrılmaya nasıl hazırsınız ya ben de geceleri uyuyamıyorum ama şu an karnımda geçirdiği son zamanlar olduğu için üzülüyorum . Sandım falan başlamadı daha ebe 2 3 hafta doğmaz dedi, doktor bilemeyiz böyle dedi bilmiyorum artık