Ebru-2121 benim 2. Doğum olacak inşallah. 29. Haftaya gireceğiz salı günü inşallah. Ben normal pijama takımı aldım önden düğmeli normalde de giyilecek bişey. Lohusa takımları gereksiz pahalı bence. İnsanlar almaya mecbur diye. Oysa normal pijama takımı da aynı işi görüyor. Kısa kollu tercih etmeni öneririm serum takılıyor tansiyon ölçülüyor uzun kollu zor oluyor bir de hastane zaten sıcak terliyor insan. Hastanede ayağa kalkarken de popomu kapatacak kadar bir yelek koyacağım oldu bitti.ilk bebeğimi de Mayıs sonunda doğurdum bu konuda tecrübem var accık 😀