Dilaralemdar evet rahim emarı hsg çekildi sol tüpte tıkanıklık varmış bi aşılama 2 ay klomen kullandım olmadı gentik test doktor gerek görmedi ama ben yinede yaptırmak istiyorum sen doktora gidiyomusun kimyasala bişey yapmıyolar oek önemsemiyolar üzülme canım ben çok üzüldüm her defasında o çift çizgiyi görüp heveslenip her defasında hevesim kursagımda kaldı her gün aglıyodum ben senden sonra evelenen herkes hamile kaldı bide çevre baskısı çoçugunuz olmuyo mu diyip duruyolar biz istemiyoruz erken demekten çok yoruldum bende anne olmak istiyorum kimseye hiç bişey anlatamıyorum eşime bile içimdekileri anlatamıyorum çok yorucu bi süreç