Ahmetimm benimde sadece kalpte parlaklık vardı canım başka hiçbir sorun çıkmadı ayrıntılıda bir tane gözüktü doktor geçer 35 haftada dedi, geçen hafta kendi doktoruma gittim fetal eko önerdi yaptırdım ve 3 tane parlaklik cikti iyikide yaptirmisim fetal eko yapan doktorum buyutulecek bir sorun yok diger herseyi normal ama kontrol altina almamiz lazim dedi doguma kadar gecmezse dogumdan sonra da kontrol edilecek eger aklinda kalirsa kesinlikle cektirmeni oneririm