Tgcgkhn az değil. Ben tüm hamileliğimi eşimden ayrı geçirdim 32. Haftama kadar. Atandım,eş durumu yoktu bir başıma İstanbul’da kaldım. Zor dönemlerden geçtim iştahım yoktu hep kendimi zorladım. Sabahları siz gibi yapıyordum kahvaltıyı öğlen yulaf vs yiyordum ama hep sağlıklı beslendim. Kilo yapsın diye yağlı yağlı kaşara, içinde en çok şeker bulunduran meyvelerden biri olan muza abanmadım. 39 a girdik maşallah bebeğim iri en son 38 de 3750 gramdı. Demem o ki sen ne yersen ye hatta hiç yemesen bile bebe seni sömürüyor almak isteyince alıyor. Tek düzenli yaptığım şey vitaminlerimi güzel seçerek onları düzenli kullanmak oldu