Havva9378 ben aldım ama hiçbirine yaramadı ya memede yada babynest uyuyordu ilk zamanlar için mantıksız beşik 0-3 yaş alınmalı diyenlerdenim cünkü boşuna oluyor tabi herkezin bebesi bir değil😬 biz üç beşik değiştirdik şuan ikea kullanıyoruz iki kademeli olmaları çok büyük avantaj 6cı aydan sonra çok hareketleniyorlar iyi düşünün 🥳