Syma_07 bendeki xiaomi şimdiye kadar balık, patates, patlıcan-kabak kızartması, ekmek, kestane, mini pizzalar bunları yaptım. Hiç tavuk-et pişirmedim. Ama balık şahane oldu eşim de çok beğendi ve ortalık hiç batmadı, öyle aman aman bi koku olmadı (tabiki pişerken balık illaki kokuyor ama normal ocakta pişirir gibi koku çıkarmadı) temizlemesi de çok güzel oldu ben makineye atıyorum. Hazır olan dondurulmuş böreklerden de çok pişirdim ama onlarda biraz yağsızlığını belli ediyor gibi gerçi kalem böreğini kızartma yemeye alışmışız ondan öyle geldi sanırım ama biz onu da severek yedik. Şimdi küçük bi borcam buldum et tavuk deneyeceğim 🥲