En ufak sancıyı doğum sancısı sanıp heyecanlanıyorum devamı gelmiyor 😅😅 sabah karnımın ağrısına uyandım 38+1iz artık sabırsızlanıyorum 😝 adet sancısı gibi 2 kere geldi gitti birazda belim ağrıyor ama devamı yok gelmiyor ya eşime de dedim gitme işe bekle biraz baktım geleceği yok gönderdim sancı bekliyorum deli gibi😅😅