Arzum_aktn0 32+5 deyiz. 2 gündür göbek deliğimin altında sanki kesik varmış gibi bir acı oluyor. Biraz araştırdım gebelikte normal deniliyor. Sizde de oldu mu acaba??
Tugce1506 Arzum_aktn0 ayy yemin ediyorum bende 32+6 dayım bugün dün akşam benim de oldu gittim aynadan baktım etrafı biraz yumuşamış ama dediğin gibi acıyor yani