Mucizem4242 Merhabalar, inşallah yerleşme kanamasıdır🙏ben de yurtdışında yaşıyorum, aynı şeyi yaşadım 2 ay önce, durumu anlatınca hemen ilgilendiler hatta randevusu olmayanlar sabah 8de kendi jinekologunda oluyor acil durumlar için. çünkü önemli bir şey iğne, fitil vs veriyorlar. Bende ki durum embriyolardan birinin tutunmuş, ama büyüyemediği için kendini dışarı atmıştı o yüzden oluyordu kahverengi akıntı.