Munevver_bozdogan Hamile değilim çocuk yapmak istediğim için doktora gittim gayet sağlıklıyım çok şükür ama tatlıyı hayatından çıkar dedi bi de kilolu değilim 60 kiloyum yani yine zayıfla dedi bana size de söylendi mi ?
Papiiii Munevver_bozdogan hayir ondan degil sekeri cikarip kalsiyum ve magnezyum icerikli gidalar tuketirsan hamile kalman kolaylasir bu yuzden demisdir.Hamur isindende uzak durmaya çalış
Busel Munevver_bozdogan onu demesinin kilo ile alakası yok şeker hormonları yavaşlatıyor baktığında sekerin vücuda yaydığı kötülük çok. Yemeden de oluyor 8.aylik hamileyim toplasan 3 4 kere şekerli birsey yemisimdir meyve dışında 🤣
Gebeysek1 Munevver_bozdogan şekerin yüksek değerlere yakınsa demiş olabilir. Gebelikten önce gittiğimde bana da aynı uyarıyı vermişti, gebelik şekeri yaşarsın sonrasında diye de uyarmıştı. Açıkçası uymadım. Tatlıyı çok severdim. Gebelikte tatlı tüketemiyorum midem mutlaka sıkıntı çıkarıyor
Bircandeniz Papiiii doğru olabilir bende 1,56 boyunda 59 kiloydum bir yıl hamile kalmadım 53 kiloya düştüğümün ikinci ayı hamile kaldım. Testlerimizin hepsi normaldi çünkü ama hamile kalamıyordum
Deletedmom_85 Munevver_bozdogan kilonuz boyunuzdsn 10 eksik olmalı. Mesela benim boyum 1.72 kilom 58-60 arası değişiyor. O yüzden söylemiştir doktor
nkizilates e 2 3 ay yeme dayan nolcak doğru demiş. Ayda 1 ödül sütlaç ye sütlü tatlı. Benimde suyumun fazla olma durumu vardı bende aylarca yiyemedim banada yasaklamıştı
arirangg Munevver_bozdogan Canım tatlıyı hayatından çıkar demesinin tek sebebi kilo değildir. Şeker yumurtalıkların da en büyük düşmanı. Doktorun doğru demiş. Ben şekeri hayatımdan çıkararak yumurtlamamı düzene soktum
adatuna Şeker tamamen zararlı (endüstriyel şekerden bahsediyorum toz şeker, glikoz şrupları vs) kanseri tetikleyen, hiçbir faydası olmayan bir şey. Dediğini mutlaka yaşam tarzı haline getirin.
Tuba232323 Bende akupunktur ve ozon için bi doktora gittim bağırsak ve genel vücut sağlığı için bu süreçte gluten ve şekeri yasakladı bana. 1 Aydır uyguluyorum. Şekeri çok sevdiğim için zorlandım ama devam etcem bi süre daha.