minikmucizemm38 Kızlar 40+3 olduk.2 gün önce nişanım gelmişti dün akşamda sürekli kasılmalarım oluyordu.Sabah regl sancısıyla uyandım ilk lavobaya gitttiğimde nişanım gelmişti 2.gittiğimde çamaşırım ful ıslaktı acaba suyum mu geldi?su geldiğini nasıl anlarım?
littlemiracle_ minikmucizemm38 su kendiliğinden akıyor tutamıyorsunuz bide kokusuz oluyor eğer devamlı gelirse sudur