İkiz gebeliğim var dün başlayan bacak ağrım ve halsizlik bu günle devam ediyor hâlâ halsizim ince bir kassıklarımda sızımsı ağrı var bu bacaklarıma kadar iniyor ve kasılma olurken sanki belim inceden ağrıyor anlamadım dün sümüksü ama içinde kan olmyan bi akıntım geldi nişanım sanıp biraz strese girdim sanırım bunlar doğum belirtileri mi bebeklerim de gayet hareketli ama kasılmam sık değil girince de karnımı ikiye yarıyolar gibi hissetiriyor