Merhaba arkadaşlar
2 Martta genel muayene için kan verdim doktorundan gebelik var mi diye bakmasını istedim sonuç negatif çıktı. 12 Martta adet olmam gerekiyordu ama hala olmadım. Evde test yaptim cift çizgi ama 2 gün önce kan testi verdim tekrar sonuç negatif. Daha öncede gecikmelerim oluyordu fakat o zaman adet ağrılarım belirtilerim oluyordu şu an sadece bel ağrım var ve adet belirtilerimden farklı fazla akıntım oluyor. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu? Lütfen fikri olan yazsın.