cancik amin inşaallah bende test yaptım gündüz akşam eşim gelince ellerim titreyerek gösterdim inan bizde tepki veremedik iki kere olunca sadece eşim rabbim hayırlısı nasip etsin kötü düşünme sakın dedi sadece keseyi görene kadar hala acaba vardı keseyi gördükten sonra şükür dedim rabbim isteyenin kucağını boş bırakmasın gece gündüz her an herkes dualarımda isteyene nasip etsin inşallah sağlıkla