Aleysa
Bı haftalarda benimde iştahsızlık bulantı çok oluyordu hiç birşey yiyemiyordum tiksiniyordum herşeyden tatlı görünce bile. Şu an 13 haftaya giriyorum. Daha iyiyim . Zorlama kendini ne yiyebiliyorsan onu ye. şuan bebiş senin depolarından besleniyor zaten yediklerinden değil endişe etme.. 🤗