
Sanırım ikinci bebiş geliyor kızlar adetime 4 gin var tahminime göre 10 gün oldu yumurtam geç çatladı biraz bu testi yaptım 5 dk içinde böyle çok silik cıktı daha yerleşme kanaması olmadı ilk oğlumda bu şekilde öğrenmiştim kan versem mi sizce var mı gebelik