Kızlar ben 35+1haftalik gebeyim bugün gördüm bebiş doğdu betonu gelmiş
annesininbali27 34+5 falanda gördüm ben hatta bi an ay noluyo noluyo dedimmm 35+4 olduk 🤲
annesininbali27 neden beton yazdınız acaba🤔
34+0 itibariyle bugün gördüm bende 😍
NeseY İyi rahatladım korktum bı an neden böyle diye🙈
Binnur-cam bende aynı tepkiyi verdim
Nolmuss öyle yazılmış