Refatu benim eltimin de 37 haftalık sizin gibi az az suyu geldi sabahına hastaneye gittik bebek aşağı inmişti doğumu başlamıştı normal olmadı sezeryan oldu mutlaka hastaneye gidin bebek susuz kalabilir zaten sancı hemen gelmiyormuş su geldikten bir süre sonra geliyor