Var mı yaşayan kızlar? Neler yaptınız
Geçen kontrol de 2 hafta önce falan doktorum senin sağ böbreğin de genişleme var dedi. Olabiliyor gebelikten kaynaklı, normal bişey dedi. Bol su iç soluna yat hep falan dedi zaten öyle yaparım hep. Ağrım bir şikayetim de yoktu yani kendiliğinden bakıp gördü doktorum. Ama kaç gündür biraz fazla ayakta durdum kendimi yordum diye mi bilmiyorum sağ böbrek ağrısından ölüyorum resmen uyuyamiyorum parol içtim faydası yok. Gece belim çok ağrıyordu tutulmuş gibiydim yataktan kalkamadım o hafifledi biraz ama fena bı ağrı sadece sağda şuan tam böbrek kısmında. 1 2 güne Geçmezse bana acil yolu gözükür heralde 😑