Kızlar bir sorum olacaktı.. 11. Haftamdam özeldeki doktorum Decavit protonal ve Devit3 yazdı. 12.Haftamda devletteki doktorum onları kullanma Balık yağı al kullan pregnom yazdı. Aldım ona başladım. Devit3 üde arada damlatarak kullanım diyorum. Siz ne kullanıyorsunuz?