Kizlar 32 haftalik doktor kontrolümüzde bebegimin kilosu 1860gr boyu 43cm böbrekler vs her sey çok şükür çalışıyor bebeğim gayet saglikliymis fakat doktorum sıvıda azalma olduğunu boyle devam ederse erken doğum olacagini söyledi sebebini sordugumda şeker hastaligindan yorgunluktan vs olir dedi fakat şeker hastalığım yok torulacak seyler de yapmiyorum bilgisi olan başına gelen var mıdır? Biraz tedirgin oldum.