Mrb güzel anneler hayırlı sabahlar. 34yasinda üçüncü gebeliğim Fakat sağ çocuğum Yok.Esimle teyze çocuklarıyız.Çapa ya eğitim ve araştırma hastanesine gidiyorum hep sorunlu olan hamileliklerim nedeniyle . 17.haftamdayim Dr tarama testinde Kalbinde delikler beyninde sorunlar görüyorum fakat emin değilim bekliyelim dedi. 19.haftada yine çağırdı çok korkuyorum bu gibi benzer durumda olanlar yaşayıp geçenler varmı meraktayim Allah’a emanet olun hepiniz ve bebeleriniz inşallah 🤲🏻🥺😔