TKumsall bende de mide yanması var ama senin erken daha neden yanıyor acaba genelde daha ileri haftalarda başlıyor. Bana doktorum gaviskon şurup önermişti onunla rahatladım ve şimdiki hamileliğimde de hep unutuyorum gaviskon almayı internetten araştırdım rennie de oluyormuş onu kullanıyorum mide yanması olunca ama sen yarın çık gaviskon al rahat edersin miden yandıkça içersin bi kaşık