kızlar 38+3üm ve saat 10dan beri ağrılarım var regl olacakmışım gibi karnım ve belim kopmak üzere son 1 saattir bacaklarıma kadar vurdu ağrısı. akıntı çok su kan vs yok belimin ağrısından uyuyamıyorum bebek aşağıya baskı yapıyo ara ara hissediyorum doktoru aramalı mıyım sizce