Kızlar zaman ne hızlı geçiyor hamileliğin her ayı her haftası her günü ayrı güzel.
Çok şükür 30. Haftayı da görmek nasip oldu gebeliğim boyunca sadece ve sadece tek yaşadığım sorun mide yanması oldu onun haricinde hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür. Sizlerde durum nedir? Nasıl geçiyor bu güzel seruveniniz