Selamın aleyküm , 36+4 de 21:00 da belimden giren bir sancı ile birlikte kıvranmaya başladım 3 yaşındaki oğluma tatlı yediriyordum eşim de mesaiden geliyordu işten , herneyse 21:30 a kadar her dkka şiddetini arttıran bir sanciydi ve beni mahfetti 21:28 de mahfoldum . Sonra doktoruma yazdım ve şans eseri ki doktorum nöbetçi doktormustu 🥹 hemen ultrosona aldı beni ve dedi ki bebek doğum için hazır ve geliyor dedi , ilki 32 haftalık erken doğum sezeryan olduğu için haftaya bekleseydi kızım normal deniyecekti doktorum ama o an gelmek isteyen prensesime dur diyemedik ve epidural anestezi sezeryene 17 Mart 01:11 de kızımı dünyaya getirdim , biraz ağrılı oldu doğum hanede bağırdım ama o mucizeyi görünce insan duygu karmaşası yaşıyor, ve çok şükür Rabbime odama alındım kızım geldi ve 3 saat sonra belden assagiya uyusmam geçti sonra sabah saat 6, buçuk 7 gibi ilk ayağa kalkmayi yaptık ve o kadar hazırdım ki bir an önce kalkiyim yuruyum de eve gidiyim kafasindaydim kendimi cesaretlendirdim hep . Sonrasında kızımı emzirdim vs derken direk gaz çıkarma büyük tuvalete çıkma kalkıp yürüme vs doktorum bunları duyunca çok sevindi şaşırdı ilk doğumda zorluydu bu süreç ve 3 gün 2 gece kalmıştım hastanede , bunda ise gece 1 de doğurduk akşam 6 da taburcu oldum . Ve şuan evdeyim kayinvalidemin yanında, çok şükür yarın da duşumu alicam rabbim veriyor bir şekilde kolaylığını çok şükür. Sormak istediğiniz bir şey var ise buyrun 🥰