Mucizembenimle Selam kizlarr 25+2 günlük olduk sizler neler yasiyorsunuz paylasalimm benim 2 gundur karnimin icinde belli yerlerde acima hissi var yara gibi sizlerdede oluyormu ?
GmzCml Mucizembenimle bana genelde uyuyup uyandığım da oluyor sabahları daha çok hissediyorum karnım acıyor . Sanırım idrara sıkıştığımdan dolayı senin de öyle mi ? 🙂
Gizem1504 Mucizembenimle Bende 25+2yim sabahları zor uyanıyorum ve kızçem baya hareketli durmuyor hiç :)
Mucizembenimle GmzCml sabahlarida oluyor dedigin gibi sıkıştığımda ama genel olarak derin nefes alırken bazen acıdığını hissediyorum yara varmış gibi içerdee 🙁
NurDemir Bende de oluyor aynı şey,içimde birşeyler kopuyor gibi acıyor sonra geçiyor.Bulantılarım hala geçmedi o beni zorluyor 😔
Mucizembenimle NurDemir aayy evet ara ara bulantı oluyor bende biraz hafifledi başlarda çok kötüydüm ama şimdide hazımsızlık ve mide ağrısı çok zorluyor beni 😔
Ikrmels Benim de bulantılarım arada oluyor ve çok yorgunluk hissediyorum hiç birşey yapmak istemiyorum oturamıyorum oturduğum da migdem3 doğru çok baskı yapıyor bebeğim ve nefesim kesiliyor bayılacak gibi oluyorum ya 😔
Mucizembenimle Gizem1504 masallahh saglikla gelsin bende sabahlari zor uyaniyorumm acikmasamm kalmam sanirim yataktan 😁
Mucizembenimle GmzCml evettt Allah yardimcimiz olsun insallah saglikla zamaninda gelsin miniklerimiz 🙏🏻