Aysegul0747 Kızlar çok yanmam oluyor normal doğum düşünüyorum idrar yolu enfeksiyonu olustu galiba bu normal doğuma engel mi
BayanFeminist Kaç haftalik?? Doktorunuza soyleyin fitil ve antibiyotik verir doğuma kadar iyileşir…ama doğuma çok yakinsaniz Enfeksiyon bebeğe geciomus Normale karşı olablir doktorunuz
Symakkus Benimde enfeksiyon var ve kucuk kucuk sivilce gibi seyler olustu ilaç kullanıyorum dogum yakşasmasıma kadar gecmezse sezeryan planlıcaz dedi doktorum