pnraks Kızlar 2 ay önce kimyasal geçirdim. Bundan önce regllerim 5 günde biterdi. Ama kimyasaldan beri regl sürelerim uzadı. KHverengi lekeler gelmeye başlıyor tam bitti diyorum bi anda pembe kanamam oluyor. Sebebi ne olabilir doktora görünmek gerekir mi
znkara pnraks bende ocak ayında kimyasal geçirdim o kanamam 9 gün sürdü sonraki ay adetimde kanamam 2 gündü kalan 6 gün hep leke şeklinde geldi doktorum normal olduğunu söyledi ama yinede muayene olmanızda fayda var