Büyük ihtimalle mastit oldunuz ilerlerse ateş ve titreme yapıyor bol bol göğsünüzü sağın duş altında gögsünüze masaj yapıp boşaltmaya çalışın. lahana yaprağı da iyi geliyor diyorlar internetten mastit olarak araştırabilirsiniz eğer ateş başlarda antibiyotik yazıyor doktorlar inşallah ilerlemeden atlatırsınız