minalisa benimde nasipse Haziran 15 gibi. Henüz hiç bir seu almadım ama genelde bebekler usuyebilir duruma göre şekillenir diyorlar. İnce tulumlar muslin tulumlar almayı düşünüyorum. Yaz aksamlari dışarı çıkınca falan serin olur ayaklı tulumlar hırka falan alacahim ekstra. Hastane çıkışı uzun oluyor iki takım alsam yedek bir-iki tajim alsam yeter bir kaç da duruma göre şortlu takım kısa kollu barbatoz olabilir (adını yanlış yaziyir olabilirim) ,🤭🤭😅