Hanımlar merhaba bunu yazacağım günü çok bekledim kısaca hikayemi anlatayım. Öncelikle 30.haftada dr kontrolünde yüksek tansiyonumu farkettik 3 gün hastaneye yatış sürecim idrarımda protein yüksekliği sebebiyle preeklemsi teşhisi konuldu. 2 doz ciğer geliştirici iğnemi de vurulup hastaneden ayrıldım. Eve geldikten sonra yiyip içtiklerime dikkat ederek 36+6. Haftaya kadar geldim. 36.haftada perinatoloji doppler baktı ve bebeğe giden damarlarda daralma başladığını zaten 37.haftada doğurmamı istediğini söyledi ve hastaneye yatışım yapıldı. Çatım uygundu ama hiç açıklığım yoktu🥹 hastaneye yattığım gece fitil verdiler açılma sağlayacak dediler 24.saatin sonunda 3cm açılmam olduğunu söylediler ama benim hiç sancım vs yoktu. Daha sonra suyumu patlattılar ve sancılarım başladı derken açıklık oldu 6cm. Sancılar gittikçe sıklaştı ve ebeler artık sana yardımcı olmak için suni sancı vereceğiz dediler ve suni sancı verildikten sonra tam açılmayla yaklaşık 2 saat sonunda doğumum gerçekleşti. Kendimi hep sezeryana hazırladığım İÇİN ve normal doğumu hiç aklımdan geçirmediğim için ne olduğunu anlamadan bana da büyük bir sürpriz oldu.🥰 yavruma kavuştuktan sonra çektiğim bütün sancılar uçtu gitti:) 37+0da 2780gr ile dünyaya geldi kızım. Bu arada Eskişehir şehir hastanesinde doğum yaptım ve çok memnun kaldım. Darısı isteyen dileyen bekleyen herkesin başına allah cümlemizi sağlıkla evladına kavuştursun:)