Hanife2109 muayeneye gittiğimde 1 cm açıklık yürüyüş yap dedi 39+3tü dört gün sonra gel dedi o gün çok fazla yürüyüş yaptım eve gittim sıcak duş aldım o gece sabaha doğru adet sancısı gibi sancım oldu öğlene kadar bekledim doktora gittim doktor daha var nst de doğum yapacak kadar sancın yok dedi ebe alttan muayene etti 2 cm açıklık ama daha baş geride dedi eve gönderdiler evde artık yavaştan sancılarım artmaya başladı derken dayanılmaz bir hal alınca hastaneye gittik ebe muayene ettiğinde 6 cm açıklık doğum başlamış dedi ama artık duramıyordum sancılarfan hemen doktorum arandı doktor geldi suyumu patlattı süreç hızlandı sonrasında karnımın üzerine koyulan ıslak ve minik bir vücut dokunmaya kıyamadığın kirletmek istemediğin bir melek koydular şimdi yanımda uyuyor 1 hafta bu gece 2.50 de doluyor ah zaman🥲uykusuz geceler, lohusa depresyonu ve su gibi geçen zaman eşliğinde tabii 🙄😂 doğması için çokta sabırsızlanmamak gerekiyormuş😆😆