Merhaba hanımlar dün sabah grip oldum daha doğrusu boğazlarım tahriş oldu şimdi öksürük var, böyle ciğerden öksürüyorum göğüslerim kadar her yerim ağrıyor doktora gitmedim 19 haftalığım ilk gebeliğim acile vb gitmem gerekir mi çocuğuma geçer mi kafam karışık içim rahat etmiyor bilmiyorum tecrübeli anneler🥺🤰🏻