busraturkk06 Merhaba anneler bugün diğer kızım için röntgen odasına girdim mecburen şuan 9 haftalığım herhangi bir sorun olur mu bian korkuyla aklımdan çıkmış hamilelerin içeri alınmadığı
melisa_kas ben hamileliğin başında saha hanerim yokken direk mide kısmından rontgen çekilmiştim. doktorların ve ebemin dediğine göre 10. haftaya kadar bir sorun olmuyormuş sonrası tehlikeli
melisa_kas busraturkk06 rica ederim bende başta endişelendim sonuçta kalıcı şeylere yol açabilir die ama içimi böyle rahatlatmışlardı benimde. şuan 33. haftamdayom be hiçbir sorunum yok çok şükür