_dilek_ 17 aylık oğlum var 34 haftalikda hamileyim ama hala bir isme karar veremedik oğlumun Egemen onun yanına uyumlu olsun istiyorum Egehan ismini buldum ama karar vermedim sizce nasıl bir isim? 😊
Marsmelow _dilek_ iki isim de güzel fakat kardeşlerin çook benzer isimleri olması bana çok güzel gelmiyor. Tabi uyum olabilir ama çok benzer ya da aynı gibi olmamalı diye düşünüyorum. Örneğin Taha Talha gibi gibi. Tamamen kişisel bir tercih.
_dilek_ Marsmelow Sizde mantıklı söylüyorsunuz bunuda düşündüm karar veremiyorum sanırım hayattaki en zor şey bebeğine isim karar vermek 🤣
Ipek_2017 Egemen ismine Uygar , Çağdaş uyuyor bence. Yani harf uyumunu sevmiyorum ben . Oğlum Çınar , kızıma Güneş düşünüyoruz mesala. Harf uyumu kardeşlerde çok hoş durmuyo gibi geliyo ikiz değiller sonuçta . Tabiki sizin fikriniz nasıl isterseniz 🤲🏼💙💓
_dilek_ Tiiffany İlk onu söyledim aslında oda var istediğim isimler arasında ama eşim onu istemiyor malesef ikna edemedim 🤣