Linasel Zeyzey1- 100 adet 195₺ye yaptırdım çikolata deposu diye bi sayfadan tadı da gayet güzeldi o kadar çok para vermeye gerek yok
Hurmuz16 Zeyzey1- bende lunaçikolata dan yaptırdım instagramdan kolonya şişesi hediye kargoyla beraber 100 adet 245 tl ödedim çok memnun kaldım tavsiye ederim
hsrtdgl İnstagramda Çikolata Madeni sitesinden yaptırdım bu şekilde 100 adet çikolata kargo ücretsiz 235 TL bakmak isterseniz
Ayc4n Bende çikolata deposundan yaptırdım 100 adet kutuda 185tl. Çikolata kalitesini çok beğendik dandik çikolata değil çokta hızlı geldi
Madameatalay Luna çikolata da yaptırdım 100 adet kargo ile 229 ₺ Durusunannesi sayfamda paylaştım. Tadi mükemmel değil ama iyi