Selamlar hanimlar 30 haftalik hamileyim ve malesef felaket bir kabizlik yasiyorum otomatikmen karnim tas gibi oluyo nefes dahi almaya zorlaniyorum sol tarafima sanci giriyor nefesim kesiliyor 2 gun once acile gittim tahlil yapildi bobreklerime
bakildi hersey temiz cikti sorun Kabizlik elimden geldiginde sivi tuketiyorum su meyve badem ceviz sulu ve ev yemekleri yemeye ozen gosteriyorum kiloda cok almadim 6.5 kg bunun 1.600 zaten bebek onerileriniz varmidir lutfen doktorum ilac yazdi ama pek faydasini gordugum soylenemez