dili Canlar bebişim oğluşum doğdu Allahıma çok şükür ha bugün ha yarın derken sağ salim geldi dünyaya Rabbim ne kadar evlat isteyen ne kadar evladının kıymetini bilcek varsa nasip etsin Ben ikinci kez yaşadım tarifi hiçbişeye benzemeyen duyguyu Allahım tüm isteyenlere nasip etsin🤱🏻
xBusrax dili ay gözünüz aydın benim oglumun adi da Kuzey Alp olacak. 38+4teyiz insallah biz de kavusuruz hayirlisiyla 😊 Allah uzun omurler versin 😍