Arkadaşlar , bebeğim bir saati geçkin süredir aşırı hareket ediyor. 33+4tyim yani hiç bu kadar hızlı hareket ettiği ve bu kadar uzun sürdüğünü hatırlamıyorum. Karnımın her yerinde hareketlerini hissediyorum . Alt tarafa da vuruyor sürekli sıkışık haldeyim ve tuvalete gidiyorum. Serklaj dikişim de var çok tedirginim